Veelgestelde vragen

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de  gewenste maat aan te klikken. Klik vervolgens bovenaan rechts op je winkelmandje, klik op " naar afrekenen" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "bevestigen" drukt en de betaling is doorgegaan, is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een e-mail met uw bestelbevestiging.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Indien U dat wenst kan de gekochte artikelen ophalen in onze winkel. U kunt ze afhalen de eerstvolgende werkdag na u bestelling (tijdens onze winkelopeningsuren).

Normaal gesproken worden de goederen bij u afgeleverd via BPOST maar indien u in de buurt bent/werkt/woont kan u kiezen voor ophaling.

Zo bespaart u niet alleen vezendkosten voor uzelf of ons maar ook is dit milieuvriendelijker.

Bij het afrekenen van uw winkelmandje en het invullen van uw adresgegevens kan u kiezen bij leveringsmethode voor "AFHALEN".

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Na het afronden van een bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging via mail op het door u opgegeven emailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren na betaling adviseren wij u meteen een e-mail te sturen naar info@laudi-fashion.be & webshop@laudi-fashion.be + meteen of de eerstvolgende dag contact op te nemen met de winkel via het nummer 051/405082.

Zodoende is de bestelling nog niet verzonden, is de bestelling toch verzonden voor de annulatie heeft plaatsgevonden dan zullen de verzendkosten ter uwe laste blijven/zijn. 

Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer u een artikel wilt bestellen dat u heeft gezien op sociale media of in onze winkel zelf, dat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact op te nemen met de winkel

telefonisch bellen naar 051405082 of via FB of INSTAGRAM bericht (Wel graag een duidelijke omschrijving van het artikel en indien mogelijk een foto (printscreen)).

Bezorging

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Vanaf €100 ontvangt u de goederen GRATIS bij u thuis.

De verzendkost voor België, Nederland & Luxemburg bedraagt €7 wanneer u totale aankoop minder dan €100 bedraagt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan laat de vervoerder een bericht achter. Volg deze instructies dan op. 

U bericht waar u de goederen kunt afhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

De levertermijn van uw bestelling zal tussen de 1 & 3 werkdagen bedragen.

Indien uw bestelling langer wegblijft kan u onze winkel best telefonisch contacteren op het nummer 051/405082.

Zodoende bekijken wij waar uw pakket zich op dat moment bevindt.

Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt binnen 14 dagen aangeven of u de goederen wenst te retourneren , ook heeft u die 14 dagen de tijd om de artikelen daadwerkelijk aan ons terug te sturen/bezorgen.

In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. 

Hoe stuur ik een artikel terug?

Stuur een mailtje naar webshop@laudi-fashion.be & info@laudi-fashion.be in cc met volgende gegevens: Een artikelomschrijving of uw orderbevestiging, reden retour, naam en voornaam, adresgegevens + uw rekeningnummer voor terugstorting.

Stuur het desbetreffende artikel naar het volgende adres: LAUDI FASHION T.a.v. webshop Kortrijkstraat 154 8700 TIELT – BELGIË

Voor verdere vragen kan u ons altijd contacteren op het nummer 051/405082 of via email webshop@laudi-fashion.be Let op:

Retours worden enkel aanvaard wanneer u alle retourvoorwaarden respecteert. In dat geval sturen wij het geld terug binnen de 14dagen na ontvangst van desbetreffende retour.

Wat zijn de voorwaarden voor retour?

De goederen dienen dan onbeschadigd, ongebruikt, vrij van vlekken en geuren en voorzien van de originele labels terug gestuurd te worden. Retourneren kan op 2 manieren: • U kan het artikel terugsturen naar de winkel binnen 14 dagen. (zie vraag "hoe stuur ik een artikel terug?”)  of  U kan het artikel gratis terugbrengen naar onze fysieke winkel binnen 14 dagen.

Kan niet worden teruggestuurd: Gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen. Artikelen waarvan het etiket is verwijderd. Artikelen die geuren bevatten van parfums of andere. Artikelen aangekocht tijdens de solden of koppelverkoop. Artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Net zoals u 14 dagen de tijd krijgt om uw artikel terug te bezorgen zullen wij uw retour verwerken binnen de 14 dagen.

We storten het verschil van de retour terug binnen de 14 dagen na ontvangst op het rekeningnummer die u aangaf in de aanmeldingsmail van uw retour.

Solden retourneren

Solden die online werden aagekocht kunnen geretourneerd worden als deze binnen de 7 dagen na verzending terug aan ons worden bezorgd.

Daarnaast is de terugzendkost maar ook verzendkost ter uwer laste. De verzendkost van €7 zal in vermindering worden gebracht met de terugstorting van het geretourneerde artikel in solden.

Cadeaubon

Kan ik mijn LAUDI cadeaubon online gebruiken?

Cadeaubonnen aangekocht via onze webshop kan u zowel in onze fysieke winkel of als online gebruiken.

Online kan u bij het afrekenen onder "CADEAUBON" uw code invoeren zodoende zal de cadeaubon verminderd wordt met uw totaalbedrag.

Indien de cadeaubon een waarde groter heeft dan uw aankoopbedrag, ontvangt u een mail met een nieuwe cadeaubon die het overige bedrag omschrijft.

Cadeaubonnen aangekocht in de fysieke winkel kan u enkel in de winkel gebruiken, niet cumuleerbaar online.

Andere

Nog vragen?

Contacteer ons hier.

Volg ons op instagram

HELLO NEW SPRING ARRIVALS

Are you ready to POP some colours?